Levering

Bij de BorstkolfWinkel houden we je per email op de hoogte van de status van jouw bestelling

 

Orderbevestiging

Wanneer je bij ons bestelt, ontvang je na het afronden van de bestelling een bevestiging dat de bestelling in behandeling is. Ontvang je géén orderbevestiging? Kijk dan in je Spam berichten of controleer het mailadres wat je hebt ingevuld. Klopt het mailadres niet? Stuur ons een correctie via [email protected]

 

Verzenden

We kunnen alleen op weekdagen (ma t/m vrij) post en pakketten aanbieden bij PostNL & DPD. Wanneer je jouw bestelling op weekdagen voor 16.00 u plaatst en meteen afrekent met iDeal of Bancontact/Mister Cash kunnen we ook dezelfde dag verzenden.

 

Verzendbevestiging

Zodra jouw bestelling is verzonden, ontvang je van ons omstreeks 17.00 u een verzendbevestiging. Een Track&Trace code, waarmee je pakketten kunt volgen, ontvang je in de late avond zodra het pakket door de vervoerder is gescand.

 

Levering

Brievenbuspost wordt doorgaans de volgende werkdag geleverd door PostNL. Zij bezorgen van dinsdag t/m zaterdag. In sommige regio's hanteert PostNL een Di Do Za regeling. Dat wil zeggen dat de postbode alleen op dinsdag, donderdag of zaterdag bezorgt.

Woon je buiten Nederland, bestel je net voor of tijdens feestdagen of vakanties, houdt dan rekening met extra verzendtijd.

Afwijkende levertijden brievenbuspost PostNL tijdens de voorjaarsfeestdagen.

 

Pakketpost wordt standaard geleverd door DPD, doorgaans de volgende werkdag. Zij bezorgen van maandag t/m zaterdag. Let op: DPD levert NIET aan postbussen of antwoordnummers!

 

Niet thuis

Ben je niet thuis om een pakket in ontvangst te nemen en is bezorging bij de buren ook niet mogelijk? Dan doet DPD hun uiterste best om het pakket toch zo snel mogelijk bij je aan te laten komen.

DPD bezorgt je pakket na de eerste bezorgpoging bij de dichtstbijzijnde Pickup parcelshop. Met ruim 1500 Pickup parcelshops in de Benelux, is er altijd een bij jou in de buurt. Jouw pakket blijft 7 dagen beschikbaar om afgehaald te worden. Daarna wordt het pakket naar ons terug gestuurd.

 

Neerzettoestemming

Ondanks het feit dat een verzender van een pakket aansprakelijk is voor levering van een pakket, kan de BorstkolfWinkel niet aansprakelijk gehouden worden voor kwijtgeraakte of niet ontvangen pakketten die je hebt laten bezorgen met een DPD 'neerzettoestemming'.

Pakketten met een 'neerzettoestemming' zijn na achterlaten/leveren door DPD niet meer traceerbaar.

 

BELANGRIJK:

Wanneer wij pakketten terug ontvangen die: -geweigerd zijn, -niet leverbaar zijn of niet binnen 7 dagen afgehaald zijn bij de pickup parcelshop zijn wij genoodzaakt retourkosten in rekening te brengen.

DPD kosten voor retourneren van niet-afleverbare of geweigerde producten:

NE: €8

BE: €10

DU: €9,50

 

Heb je jouw bestelling niet binnen een week ontvangen? Neem dan contact met ons op zodat we een oplossing kunnen vinden.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »