We houden je op de hoogte van de status van jouw bestelling bij de BorstkolfWinkel
Orderbevestiging
Wanneer je bij ons bestelt, ontvang je na het afronden van de bestelling een bevestiging dat de bestelling in behandeling is. Ontvang je géén orderbevestiging? Kijk dan in je Spam berichten of controleer het mailadres wat je hebt ingevuld. Klopt het mailadres niet? Stuur ons een correctie via [email protected]
Verzenden
We kunnen alleen op weekdagen (ma t/m vrij) post en pakketten aanbieden bij PostNL & DPD. Wanneer je jouw bestelling op weekdagen voor 16.00 u plaatst en meteen afrekent met iDeal, Bancontact/Mister Cash, Mastercard, Visa of Maestro kunnen we ook dezelfde dag verzenden.
Verzendbevestiging
Zodra jouw bestelling is verzonden, ontvang je van ons omstreeks 17.00 u een verzendbevestiging. Een Track&Trace code, waarmee je pakketten kunt volgen, ontvang je in de late avond zodra het pakket door de vervoerder is gescand. Bij brievenbuspost ontvang je van ons alleen een verzendbevestiging omdat deze géén Track&Trace heeft.
Levering
Brievenbuspost wordt doorgaans de volgende werkdag geleverd door PostNL. Zij bezorgen van dinsdag t/m zaterdag. In sommige regio's hanteert PostNL een Di Do Za regeling. Dat wil zeggen dat de postbode alleen op dinsdag, donderdag of zaterdag bezorgt.
Pakketpost wordt standaard geleverd door DPD, doorgaans de volgende werkdag. Zij bezorgen van maandag t/m zaterdag. Let op: DPD levert NIET aan postbussen of antwoordnummers!
Niet thuis
Ben je niet thuis om een pakket in ontvangst te nemen? Dan doet DPD hun uiterste best om het pakket toch zo snel mogelijk bij je aan te laten komen.
DPD bezorgt je pakket na de eerste bezorgpoging bij de dichtstbijzijnde Pickup parcelshop. Met ruim 1500 Pickup parcelshops in de Benelux, is er altijd een bij jou in de buurt. Jouw pakket blijft 7 dagen beschikbaar om afgehaald te worden. Daarna wordt het pakket naar ons terug gestuurd.
LET OP:
Wanneer wij pakketten terug ontvangen die: -geweigerd zijn, -niet leverbaar zijn of niet binnen 7 dagen afgehaald zijn bij de pickup parcelshop zijn wij genoodzaakt retourkosten in rekening te brengen.
DPD kosten voor retourneren van niet-afleverbare of geweigerde producten:
NE: €8
BE: €10
DU: €9,50
We houden je per email op de hoogte van de status van jouw bestelling.
Woon je buiten Nederland of België houdt dan rekening met extra verzendtijd.
Heb je jouw bestelling niet binnen een week ontvangen? Neem dan contact met ons op zodat we een oplossing kunnen vinden.