Moedermelk Netwerk BorstkolfWinkel
Garantie | Ruilen | Retour | Klacht?

Vragen

Wanneer je vragen of hulp nodig hebt bij een bestelling mag je de MoM&e BorstkolfWinkel altijd bellen. Van maandag tot en met vrijdag zijn we van 10.30u tot 16.00 u telefonisch te bereiken via +31 6 24585483

Wil je ons persoonlijk spreken op de praktijk? Via onze ONLINE AGENDA maak je zelf een afspraak op de tijd die jou goed uitkomt.

 

Klachten

Het is altijd vervelend wanneer je een niet goed functionerend product hebt. We weten als geen ander dat borstvoeding altijd door gaat en dat je eigenlijk gisteren al een oplossing nodig had.

Om een en ander vlot te laten verlopen, vragen we je om klachten, manco bestellingen en andere grieven via het contactformulier aan de rechterzijde van deze pagina aan ons door te geven; WhatsAppjes, SMSjes en Facebook berichten nemen we niet in behandeling.

 

Garantie

De BorstkolfWinkel leeft de geldende fabrieksgarantie(s) na, afhankelijk van het product.

Volgens Europese richtlijnen zit er op elektrische apparaten een garantietermijn van 2 jaar. Doorgaans geldt dat op plastic borstkolfonderdelen géén garantie zit tenzij we anders kunnen overeenkomen met de distributeur. Neem bij twijfel telefonisch contact op met ons. We zijn je graag van dienst. Voor garantie op al onze andere artikelen zijn de aankoopdatum en de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid van toepassing.

 

Artikel niet in goede staat ontvangen

Indien jouw product direct bij ontvangst beschadigd is of niet goed functioneert, dan verzoeken we je binnen 5 dagen via het contactformulier aan de rechterzijde van de pagina contact op te nemen met ons. We zorgen graag voor een passende oplossing. Na 5 dagen nemen we geen manco bestellingen meer in behandeling.

N.B: Voor een goede afhandeling van klachten en reclamaties nemen we géén SMSjes, WhatsAppjes en Facebook berichten in behandeling.

 

Ruilen en retourneren

Ben je van gedachten veranderd, voldoet je product niet aan jouw verwachtingen en wil je graag retourneren?
Dat kan. Neem dan wel de volgende regels in acht:

  • Binnen 14 dagen neem je contact op met ons op.
  • Houdt het factuur- of ordernummer bij de hand.
  • Het product breng of stuur je terug in/met de originele verpakking en is/zijn dusdanig verpakt zodat beschadiging wordt vermeden samen met een kopie van de aankoopnota.
  • Producten die gebruikt, beschadigd of niet compleet zijn komen niet voor volledige restitutie in aanmerking.
  • In geval van retournering horen we graag het rekeningnummer waarop je terugbetaling wilt ontvangen. Indien je via de webwinkel hebt gekocht, moet dit ook het rekeningnummer zijn waarmee je hebt betaald.
  • Download hier de RETOUR INSTRUCTIES

 

Let op!

Verzegelde producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling na levering is verbroken zijn uitgesloten van het herroepingsrecht.

Het is geen enkel probleem om (kolf) BH's of kleding te passen. We gaan er echter wel van uit dat je dit doet OVER jouw eigen BH zodat er geen melkvlekken op komen. (Kolf) BH's en kleding met melkvlekken nemen we uit hygiëneoverweging NIET retour.

 

Ruilen?

Wanneer je liever een ander artikel wilt, stuur je ons de verkeerde artikelen terug en plaats je een nieuwe bestelling. De eerste bestelling wordt zo snel mogelijk gekrediteerd en terug betaald (uiterlijk binnen 14 dagen).

 

Kosten in geval van herroeping

Als je gebruik wilt maken van je herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor jouw rekening. Wij zullen het betaalde bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen.

Heb je meerdere producten besteld en besluit je slechts een deel daarvan te retourneren dan zal het Moedermelk Netwerk de oorspronkelijke verzendkosten verrekenen en/of in zijn geheel niet retourneren.

Wanneer je met Paypal jouw bestelling hebt afgerekend en gebruik wilt maken van het herroepingsrecht dan neemt Paypal de kosten van terugzending op zich.

 

Tijdens vakanties en feestdagen zijn we alleen per email bereikbaar.
Manco bestellingen of klachten nemen we in behandeling en we proberen zo snel mogelijk een oplossing voor je te vinden.

info@moedermelknetwerk.nl

06 - 24 58 54 83

Neem contact op
* Verplichte velden
We gebruiken cookies om er zeker van te zijn dat je onze website zo goed mogelijk beleeft. Als je de BorstkolfWinkel blijft gebruiken gaan we ervan uit dat je dat goed vindt. Manage cookies